7 december 2016

Same same but different!

Ja nästa samma lika ;-)
Jag körde ett likadant morgonpass i morse som igår mycket var lika förutom sluttiden då,  i morse var jag en heeel minut snabbare eller nja nästa i alla fall. Snittpuls och höjdmeter var i stort sett samma det skiljde sig lite i snittfart och snitteffekt men inte mycket jämn eller?

Zwift - Watopia 12/07/2016
Pendlarcyklingen till jobbet efter morgonpasset duschen och frukosten var riktigt behaglig bara 2-3 minusgrader inte mer :-)
Fler såna tack!
Ja just det har genomfört ett byte av pedaler på trainer, tempo och linjecykel! Kör numera med Lookpedaler på de ovan nämnda hojarna. Hade tidigare Timepedaler men för enkelhetens skull så har jag genomfört bytet till Look, varför då? Ja därför att det är Lookklossar som passar till mina Garmin Vector 2S pedaler så enkelt äre. Nu passar alla cykelskorna till alla cyklarna. Innan bytet fick jag hålla reda på vilket skopar som hade lookklossar(tempohojen) och vilka som hade timeklossar(trainer och linjecykeln), lite omständigt så jag lessnade till slut å gjorde något åt saken!

Look at this! ;-)

No more!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar