20 oktober 2016

Lite kallare hem, kommer kylan nu?

I alla fall så vart det runt 27 km jag cyklade från Sjukhuset upp till Färjeläget tillbaks till Byn och soptippsvägen ner till Kyrkbyn där jag körde runt kyrkan uppför kyrkbacken och tillbaka samma väg som jag kom och hem.

Hem från jobbet
Hade tur när jag passerade järnvägsövergången i Södra, precis när jag körde över så började det plinga och bommarna åkte ner bakom mig. Men på returen kom jag inte undan då vara bommarna redan nere så det blev till att vänta på tåget som visade sig vara rälsbussen! :-)
Passet då, ja jag fick ihop 1:03 lite drygt och cyklade 27,49 km 111(67%) BPM i snittpuls samt 247 Watt(2,89 w/kg)! Lågpulspass eftersom jag nu liksom imorse kände mig en aning sliten. Har nyst en massa gånger idag bara det inte är någon förkylning på lut därbakom... Hoppas verkligen inte det. Veckototalen uppe i 9:28:08 man kan säga 9,5 timmes cykling på 4 dagar, återstår morgondagen innan det är färdigt för denna vecka vi åker ner till Umeå lör-sön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar