24 september 2016

Distanspass med Kent

Jepp! Vi körde tillsammans idag första gången i år om jag inte har helt fel! Men så inspirerande med Kent han kör alltid  bra är trevlig att prata med dessutom. Ett bra pass på för mig delvis okända vägar.
Hela passet 144,43 km 735 hm tog 4:51:24 vilket gav ett TSS på 217,1!

Distanspass
Vi möttes upp vid Karlsvik, cyklade över Gäddviksbron upp till Kallax, Antnäs och svängde av i Klubben vidare till Ersnäs igenom Mörön upp till Trundön där vi vände åter samma väg men inte in i Mörön utan raka spåret tillbaks till Ersnäs, Klubben och därifrån till Alvik förbi Ale höger i korsningen i Selet uppför backarna till Avan och därifrån tillbaks mot Gäddvik. Här la jag mig i tempoställning och drog igång sista kraftansträningen innan fisåkningen hem via Gäddviksbron!
Här öste jag på det som gick de sista krafterna förbrukades! 13,62 km på 21:53 snittpuls 140(85%) 241 Watt(2,86 w/kg)!

Så efter detta var det verkligen bara ta sig hem duscha å ÄTA!
Nu rast vila det tycker jag man gjort sig förtjänt av rent av! ;-)
Just det måste nämna Kent körde distanspasset med CX:en, de ni?
Sen så har jag inte mer än lite drygt 5 mil kvar till 50 mil och 17 timmar denna vecka, det kommer jag att knäppa imorgon har jag tänkt!

2 kommentarer:

  1. En rejäl och bra runda. Roligt med nya vägar. 👍👍👍

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jo det var en del nya vyer kul!

    SvaraRadera