27 juni 2016

Återhämtningspass

Ja målbilden var 2 timmar och runt 30 km/h!
Det blev så här, 124(76%) BPM 32,0 km/h och 211 watt(2,48 w/kg).

Jag räknar inte med sista km:ern in till hotellet utan slår av vid rondellen in till Playa de Muro därifrån till hotellet är det väl dryga kilometern...
Måste säga att det var ett smart drag att köpa upp mig till en Garmin Edge 1000, fasen va bra man ser på kartan var man befinner sig å vart man ska...
Förutom i Sa Pobla då! ;-)
Där har jag nu 2 dar i rad tagit fel i sista rondellen då jag ska in på vassväven/kraftverksvägen till Playa de Muro... Det är som en liiten rondell till i själva rondellen och man ska INTE ta första avfarten till Can Picafort för då hamnar man jaa ju i Can Picafort! ;-)
Utan man ska ta nästa avfart den i den lilla rondellen dåå hamnar man i Playa de Muro! :)
Men skit samma kommer på mig själv efter bara 10 meter att jahaja jag tog fel avfart igen. Sån är jag!

Playa de Muro-mot Petra-Sta Margalida-Muro-Sa Pobla-Playa de Muro
Nu så rast vila soola å bada!
Gjorde för övrigt en Tomas efter att ha solat en stund. Gick på en rask promenad utmed havet, i runda slängar vart det runt 5 km innan jag var tillbaka vid hotellet. Då vare skönt att ta sig ett dopp i havet efter den svettiga promenaden.

6 kommentarer:

  1. Du är väl värd att gå sol och bada lite nu.

    SvaraRadera
  2. Bra att du provar mitt framgångskoncept😊

    SvaraRadera
  3. Phuhu! Det var ju jobbigt ju! ;-)
    Men skönt samtidigt har inte samma tålamod som frun att bara ligga pall på en solstol...

    SvaraRadera
  4. Du verkar ha det bra, kul:)
    Bra kört

    SvaraRadera
  5. Tack kompis! Ja du en aning varmare nu helt klart!
    Grymt bra väder för cykling jag njuter till fullo!!!

    SvaraRadera