3 maj 2016

Tisdags träningen



Hupp! Jag antog utan att kolla noga att på tisdagarna under återhämtningsveckorna så äre total frånvaro av träning som gäller... Men inte nu när jag går in i Build-perioden tydligen, utan jag ska köra recovery spin idag timmen får det ta.
Pulszon 1 dvs upp till 120 slag max!
Så det kan bli att jag tar ut racern å glider runt i en timme när jag kommit hem i eftermiddag då. Eller så ids jag inte klä på mig en massa kläder utan kör på trainer i kortärmat och kortbyxor får se hur jag gör när jag väl är hemma.
Nää! Jag bestämde mig för nu när jag kom hem trots grymt varmt väder att INTE köra något recovery spin pass idag. Följer den ursprungliga träningsplanen fram till söndag med en hel vilodag den dag som idag är. Det blir desto hårdare imorgon när det är planerat fart efter jobbet imorgon.
Nuu fortsatt rast å vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar