4 maj 2016

Morgonpass med fart

Jepp! Skön start på dagen, valde att slå av väckarklockan å låta kroppen bestämma när jag skulle stiga upp den ville stiga upp 06.05! Helt ok för mig, dock så var det för snävt för någon frukost så den tog jag vid 9-snåret på jobbet istället!


Morgonpass till jobbet

Valde att köra med kortärmat och kortbyxor förstärkta med arm- och benvärmare samt jacka långfingrat och hjälmmössa! Allt för att om möjligt kunna köra i sommarmunderingen hem från jobbet då ska jag förhoppnings vis även kunna köra med keps och kortfingrat! Jacka arm- och benvärmare får förhoppningsvis vara i ryggväskan...  Det kan bli kul det här! :-)
Så här förhoppningsvis!!!





Med kul menar jag givetvis att det kan komma att gå fooort! Riktigt fort om vädret är med oss efter klockan 13 då :-)

Morgonpasset

Som synes var det rätt bra drag i galoscherna imorse, jag matade på bra 33 km/h snittt över de 11,42 km:arna till jobbet via färjevägen och 97:an!
Till vändet, 7,11 km gick det på 13:47 och 31,0 km/h 122(74%) BMP 232 watt(2,70 w/kg) och 74 RPM! Från vändet till jobbet, 4,26 km på 6:54 och 37,1 km/h 140(85%) BPM 270 watt(3,14 w/kg) och 80 RPM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar