28 april 2016

Ett rätt så bra pass med tanke på de elaka vindarna

Ja med det menar jag verkligen sådär ja så kändes det i alla fall. Sida mot upp till vändet i Sävastrondellen via Gamla sävastvägen-97:an och Sjukhuset. Sedan åter till Byn samma väg som jag kom. Trodde i min enfald att det skulla vara sida med efter vändet inte då???
Näää sida mot måste ju innebära att vinden vände när jag vändet, sååå fränt! :-(

Dagens eftermiddagspass



I alla fall så här blev det

Till vändet
Från vändet
Faktiskt nöjd med känslan ändå jag gick ner i tempoställning när jag kom från Gamla Sävastvägen ut å 97:an. Den positionen höll jag till Sjukhuset på hemvägen. Hade 35,5 km/h i snitt och 223 watt över 8,8 km från 97:an ner till sjukhusavfarten!
Morgondagens spås det hör och häpna regn regn regn... Tur det ska bli upphåll lördag - söndag. Men osvuret är bäst ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar