10 oktober 2015

Umeå by bike!



Så vart det! Vi överraskade våra barn som samlats i Ume. Å givetvis passade jag på att ta med Vengen ifall det skulle bli så pass väder att det skulle gå att cykla och se det gjorde det!
Jag teamade ihop med Tomas från Vännäs CK som guidade mig på dagens tur runt Umeås trakter.
Tack Tomas stort tack, vilken kanonrunda!!! :-)
Vi körde Ume-Vännäs tor och Tomas körde den 2 varv, hämtade mig cyklade runt cyklade hem! Du fick rejält med mil i benen kompis!!!
Tack än en gång!!! Såå trevligt!





Kul att hoja tillsammans dessutom har faktiskt varit solocykling i stort sett hela återtåget efter skadorna förutom förra helgens tempopass med Anders. Nä det här var häftigt, det får vi göra om igen nästa gång hojen är med till Ume!

Distans mest troligt årets sista landsvägspass



Vi hade en längre stigning Hössjöberget kat4 i Strava! Coolt! Den var rätt tuff om inte rent av jobbig!!! :-) I like!

Sen vare dryga 16 km fart sista biten in till Ume, 6 grader varmt!

Ser att jag fick ihop 475,4 km på Specialized Vengen i sommar tror inte det blir några fler pass på den nu förrän nästa vår/sommar. Rätt ok med tanke på att jag hade 6-7 veckors totalt träningsuppehåll i juli/augusti!

2 kommentarer:

  1. Tack Mazze för en trevlig cykeltur. Helt klart gör vi om det när vi får chansen.

    SvaraRadera