29 maj 2015

Roddmaskin på gymmet å jobbpendling hem

Först 10 minuter roddmaskin i bra tempot hann med 2314 meter!





Man blir bra uppvärmd inför cyklingen och det är bra träning för bålstyrkan framför allt. Bra för oss cyklister. Sen på med cykelgrejerna och upp på hojen,  REGN!!! Nu är jag fan i mej less på allt regnande!!! Skönt att slippa det förhoppningsvis under en vecka från nästa fredag.
Jobbpendling hem
Skitväder, men jag valde ändå att köra korta cykelbyxorna utan benvärmare å trots regnet var det rätt beslut frös inte var rätt bra faktiskt! Sååå skönt att slippa han en massa på benen det gör skillnad mycket lättare mycket snabbare blir man ja jag i alla fall ;-)


En lite annorlunda bild på mig när jag precis kommit hem!

Imorgon distanspasset, tänker gå ut tidigt så jag inte är bort hela dagen. Räknar med att vara hemma igen runt 13-14 tiden skulle jag tro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar