22 maj 2015

Morgonstund har guld i ....


Jag väntade en hel halvtimme innan jag startade morgonpasset. Varför det undrar någon joo det var bara 2 grader när jag hade fikat klart. Drog iväg när termometern visade 5 grader lite skillnad det.
Körde på bra upp till Evas cafe korsningen på 97:an. Sen drog jag på rejält i 10 minuter innan jag slog av å värmde ner. Det vart 274 watt(3,19 w/kg), 35,8 km/h, 148(90%) BPM i snittpuls och 86 RPM i kadens.

Jobbpendling
Jag tror detta är rätt medicin inför säsongens första tempolopp!
Luleåtempot går som bekant av stapeln imorgon med första start kl 13!
Tyvärr säger prognoserna regn men det skiter jag i ska det tävla så ska det...

2 kommentarer:

  1. Kör hårt imorgon:-)
    /D

    SvaraRadera
  2. Tackar! Ska försöka!
    Om jag inte fryser ihjäl på uppvärmningen... :-)

    SvaraRadera