21 april 2015

Mallis!!!

Jepp! Jag å frugan drar iväg en vecka i början på juni till Mallorca!
Vi kommer att bo på Los Principes Alcudia!



Nära till cykeluthyraren jag hyrde av förra gången dörr i dörr faktiskt, huerzeler north!



Nu blir det både cykla å soola, blir säkert kanoners. En vecka i soolen, poolen å hoojen! ;-)
Ahh! Ska bli kul å få göra några av de klättringar jag gjorde förra våren även om jag inte kommer att hinna med dem alla. Cap Formentor, Sa Calobra, Col de sa batalla får se vilka jag hinner med cyklar troligen 5 eller 6 dagar av 8 totalt!
Det blir ändå en bonus eftersom jag inte räknat med Mallis i år men det är mer solsemester och lättare träning för att inte tappa form bara :-)
Faan trott! Jamen det är så...
Sen en väldigt tråkig del av cykeluthyraren huerzeler, så är det som så att om man bor på något av de hotell som är samarbetspartner med dem så måste man obligatoriskt köpa till ett cycling package för i vårat fall(det är beroende på vilket hotell) 68€, över 600 spänn alltså???
Detta plus cykelhyran då... Å vad får jag för det då?
Joo, support, välkommen info, farväl kväll???, daglig cykel picnic, cykel väg karta åhhh!, cykelflaska 0,75l 1 team-Jersey kort ärmad å så en del rabatter för att köpa mer cykelkläder av dem mm mm. Skräp med andra ord vilket lurendrejeri alltså!!!
Nä! Det får bli någon annan cykeluthyrare då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar