24 april 2015

Hagel, sool, vind och ösregn!

Det bestod träningspasset hem av, mest det blöta och den extremt envisa kalla motvinden regnet piskade en i ansiktet! Kuul jamen visst!
Trots det körde jag envist mina 21 km som jag hade bestämt och öste på i hill sprint så fort en liten knix visade sig :-)
Det vart rätt jobbigt till slut kan ha berott på den hårda motvinden hem efter vändet. Likaväl ett kanonpass fick ihop 14 sprints på vägen hem det är jag nöjd med. Innan jag satte mig på mtb:n drog jag av 35 minuter i gymmet! Benpress, bänkpress, bencurl, benspark, marklyft å så core övningar inklusive armar och axlar avslutade med 5 minuter roddmaskin!

Jobbpendling hem
Distanspass eller njae vi får se hur vädret blir imorgon. Jag kanske rent av drar av ett trainerpass istället om det är grisväder ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar