31 oktober 2014

XXL blev mini mini för min del :-(



Ska förklara det hela. Jag kliver in på xxl.se:s butik på hamngatan 31 letar mig fram till cykelavdelningen i butiken och lokaliserar cykelskorna. Ok letar fram ett par vintercykelskor modell Diadora Polaris och försöker sedan hitta en ledig expedit som kan låna mig ett par tjockare sockar för att prova ut skorna. Hittar en expedit inne på jaktavdelningen som hjälper mig. Skorna passar perfekt!
Ok åter till cykelavdelningen letar rätt på ett par spd klossar och beger mig mot kassorna där jag obseverar 2 kassor öppna en kassa som det står kortköp endast där expediten just expedierat klart en kund. Men då traskar hon iväg till ett par andra kassor längre ned utan att säga ett ord???
Efter fem minuter utan expediering eller förklaring från dem så ställer jag ned skorna och klossarna på disken skakar på huvudet och går ut från butiken!!! Utan att ha köpt några skor därinne. Snopna miner på tjejerna som totalt ignorerade mig. Jag tyckte jag var högst tålmodig men till slut rann det bara över.
Sååå XXL, njae det vete fan kommer servicegraden att vara lika usel på butiken som öppnar på Storheden så blir det inte roligt att vara kund hos dem inte det säger jag bara. Men jag är inte ledsen nu vet jag i alla fall vilken modell och vilket märke som passar mina fötter tack för det mini.mini.se!
Köper troligen skorna på nätet och då absolut inte från mini.mini.se...
Flyger snart hem till Luleå hoppas nu min dotter får hjälp och blir så pass frisk att hon kan komma upp till oss till jul!!! Vi ses gumman!


1 kommentar:

  1. Den som inga skor har han får gå med byxan bar.
    Nä vissa människor som jobbar i serviceyrken har inte riktigt fattat varför dom är där.
    Jag har det lite enklare på mitt jobb...där har "kunden" aldrig rätt :-)

    SvaraRadera