29 september 2014

Träningsårets näst sista dag

Passade på att köra rätt lugnt förutom sista milen på 4 milaren då jag öste på rätt bra! Gjorde 291 watt(3,43 w/kg), 151(89%) BPM och 87 RPM där och körde 4:e milen på 13:19 men så hade jag ju värmt upp bra på de 3 första milen också ;-)
Totalen för dagen, 1:30:04, 238 watt(2,81 w/kg), 133(78%) BPM och kadensen på 93 RPM. På timmen hade jag 243 watt(2,87 w/kg), 135(79%) BPM och 94 RPM!

Lägg till bildtext
Har bestämt mig för att försöka få till några bra träningspass utomhus när det inte är för kallt i vinter kommer att cykla dessa på 29:ern. Funderade ett tag på att skaffa en cx men jag tror helt enkelt det är för smala däck i snö och spår här uppe... Får se hur det fungerar. Måste skaffa vinterskor till mig och dubbdäck till hojen :-)
På onsdag kommer min årskrönika! Håll ut! :-)

4 kommentarer:

  1. Jepp! Vi här uppe vill ju va lite eljest!
    Skönt slippa vara strömlinjeformad. Nää! Faktum
    är att det var det bästa jag gjorde att ändra på träningsperioden nu följer den ju
    säsongen istället för året :-)

    SvaraRadera
  2. Själv kör jag löpande, dvs jag räknar bakåt 365 dagar (varje dag) så det är som en online träningssummering för det gångna året varje dag

    SvaraRadera
  3. Ojj! Det var ju väldigt speciellt. Alla har vi våra sätt bara
    det är bra för en själv så är det ok tycker jag :-)

    SvaraRadera