15 september 2014

Sent om sider

kom dagens träningsblogg. Vilken var exakt samma övning som tidigare 1 timmes bara med 10 minuter nedvärmning på det. En bra rehab övning lagom lång i tid så jag inte belastar högra armen och axeln. Totalen blev alltså, 1:10:08, 213 watt(2,50 w/kg), 133(80%) BPM och 98 RPM i kadens på timmen vart det 222watt(2,60 w/kg), 134(81%) BPM och 100 RPM i kadens.




Sent kom bloggen för jag har suttit på akuten i fem timmar ungefär å nej inte jag den här gången. Min dotter som har det jobbigt efter sin stora operation. Akuten en måndag var ingen hit! Rent kaos där måste jag säga dottern som har ont är nyopererad fick sitta, stå så gott det gick för ledig säng fanns inte att tillgå. Jaja nu är vi hemma i alla fall, om hon blev hjälpt njaee tveksamt! Tyvärr!
Så roligare kunde man haft det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar