22 september 2014

Majorca Tour 2009

Jag valde att köra en tacx bana från Majorca Tour 2009 upp till Orient. s'Aranjassa-Sant Jordi- sa Casa Blanca-sa Cabaneta-Bunyola-Orient!
Denna är inte så lång bara 34,9 km och med 638hm totalt å egentligen bara en längre klättring som är på 5,5 km med max- 10 % och 5,7 % snittlutning 550hm Col de Honor upp till Orient. Jag placerar mig på fjärde plats av 129 som laddat upp sin körning till tacx.com inte illa! Å detta utan att maxa heller... Ledaren har kört banan på 59:42 och jag på fjärde plats på 1:02:48 så drygt 3 minuter efter ligger jag. Kändes bra jag körde på 141(85%) BPM i snittpuls inte max alltså utan mer ett rent arbetspass. Känner att det räcker som det är jag kör lite lugnare så länge.

Majorca Tour 2009
Efter detta 20 minuters nedvärmning. Sen var dagens träning klar.

Nedvärmning
Bunyola och början på stigningen upp till Orient

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar