22 juli 2014

Inget styrkepass

Nej! Min rygg ville inte det :-(
Så då valde jag att köra ett mellandistanspass i 30 gradig värme istället, snacka skönt det är på hoj när det är varmt dessutom som i mitt fall så verkar kroppen gilla värmen den svarar djävulskt bra!
Det blev totalt 53,7 km, 1:37:39, 33 km/h,192 hm, 126(76%) BPM och 85 RPM i kadens!
Förutom de sista 24 km:arna innan jag slog av sista km hem, 24 km, 39:46, 36 km/h, 134(81%) BPM och 88 RPM i kadens! I detta block 9 km på 38 km/h, 138(83%) BPM, 88 RPM.


Nu har jag för övrigt bestämt mig. Det blir inget Masters SM i Värnamo!
Jag kommer troligen att följa med Andreas, Henrik och några fler till Åre Challenge och köra motionsloppet på 21 mil den 9:e augusti! Kostnaden för den trippen är en bråkdel av sm:et!

2 kommentarer:

  1. Låter kul med Åre Challenge, även Röding funderar på att köra.
    /Fredrik

    SvaraRadera
  2. Ja nu har jag ju fått hoppa av även denna iom att min rygg inte är bra. Men det är mitt eget fel jag har haft besvär sedan i våras men inget gjort åt det utan fortsatt på bara!
    Ja 21mil med en grym klättring på slutet, hade varit kul att få testa den...

    SvaraRadera