22 november 2013

Dagens återhämtning



För den som undrar såå har jag återhämtat mig ;-)
Men det var faktiskt en smärre pärs trots allt. Jag ska förklara... Mmm! Jag hade fått akuttid hos tandläkaren klockan 10:30 vilket innebar att jag fick i mig en smörgås till morgonfikat kl. 9 det var allt! Därefter ut på ett jobb och sedan till tandläkaren för att laga en sprucken tand, man börjar bli gammal... Suck! I alla fall, fick bedövning vilket innebar inte äta på två timmar och jag knallade ut från tandläkaren kl 12... Dvs tidigast 14:00 om jag räknade rätt ;-) Precis då kom jag från sista jobbet i stan tillbaka till kontoret, ställa tjänstebilen på plats, stänga mina gjorda jobb i vårt ärendesystem sedan rusa till omklädningen för att byta om till mina pendlarkläder, lovat vara hemma 15 idag... Missade tiden med öhh 7 minuter!
Kom således hem kl. 15:07 . Pizza från vår lokala Pizzeria Sol var det tänkt till middag! Frun skulle beställa när jag nästa var klar med mitt återhämtningspass dvs runt 16:30!!! Nu vare bara det att hon kommer ut i garaget när jag precis börjat min nedvärmning och säger att det inte går att nå vår fina lokala pizzeria???? De har troligen slagit igen, konkat!! Faan så trist!!! Nåå jag cyklade klart mina 1h16 minuter hoppade jag av hojen, stretchade INTE... In i duschen, direkt på det till köket lagade min världsberömda Spagetti med köttfärssås a la Mazze!
Den satt gott men vi fick i oss maten strax efter 17! Dvs 8 timmar efter en macka som enda intag och med 1h16 minuters träning på det!!! Man var en anings aning hungrig om man säger såå ;-)
Alltså, käkat en macka på hela dagen å tränat! Den träningen var faktiskt rätt jobbig trots pulszon 1!!! Ingen som helst energi å då blire så givetvis! Men det som smärtar mest är att pizzerian är väck! Så trist!
Dagens pass, 1:16:03, 237 watt(2,7 w/kg),  110(66%) BPM och 97,4 RPM i kadens! Å ingen lokal pizzeria 500 meter från kåken, suck! Sicken skitfredag det vart då! :-/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar